Inspiration

Oj, jag tror inspirationen flög sin kos, nämnde för ett tag sedan att det händer så mycket runt omkring mig att inspirationen inte riktigt infinner sig i mitt liv just nu.
Tyvärr så verkar den hålla i sig, har inte riktigt hittat tillbaka till den inspirationen ännu, känner ibland att jag har inget att visa, inget att berätta. Det är en ganska tung känsla.

Men just vill jag koncentrera mig på familjen och försöka hitta lugnet igen. Kanske kommer inspirationen tillbaka inom kort. Fram tills dess kanske jag skriver om lite allt annat bara för att skriva, já, jag vet inte!

Håll ut mina läsare, så småningom hittar jag nog tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer att hålla ut :) Följer din blogg hela tiden.

Kram Jessica

2011-03-20 @ 20:39:05
Postat av: Dessi - Home and desire

Inspirationen brukar dyka upp när man minst anar det. Jag hade bloggpaus nästan hela 2010...

2011-03-20 @ 21:29:54
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Hej lilla kråkan!! Hur mår du?? Ser att du har tagit en pause. Förstår din känsla men jag bara måste säga att du gör ett fantastiskt jobb som har orkat så här länge!!! Just nu är krafterna mindre också, vilket jag förstår. Hoppas att allt fortfarande är bra???!!!! Tänker på dig, man är ju lite extra nojjig av personliga själ så jag hoppas att det går bra!!! Är så glad för eran skull!!! Du gör helt rätt som satsar på familjen och njuter av datans tysnad en syund. Samma gör jag till en viss del. Nu ska jag själv ladda om mina baterier och ta ställning till mitt nya liv, så mindre bloggande blir det för mig med. Hur har du haft det annars?? Jag har missat en hel del under dessa dagar.. Ville mäst kicka in och ge dig en kram och kolla läget, då jag har tänkt mycket på dig. Kram Isabella

2011-03-21 @ 01:34:44
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Asa

Puss och kram världens bästa syster:-)

2011-03-21 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0