Jul med Ernst

En vecka kvar till Julafton och nu börjar julstämningen spridas ordentligt. I hemmen bakas det fikabröd i alla de olika slag, knäcken kokas och Julskinkan börjar förberedas. Det är nu stressen börjar ta fart, helt plötsligt inser man hur otroligt mycket man har kvar att göra inför julen! Många gånger undrar jag varför man ska bunkra upp så mycket bara inför julen. Handlar det bara om traditionen?

Jag stannar upp och för första gången är jag inte ett dugg stressad inför julen, trots att vi faktiskt ska ha julafton hemma hos oss i år. Det blir vad det blir!!

Jag ger er istället en bild på Ernst fina ljusstakar!! 







Njut av julen, tänd ljusstakarna, sätt på lite julmusik och ta det lugnt. Det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0