Ljus i hela huset!!

Fyndade idag på Strömsknallen! Fördelen med att jobba på affär är att man får syn på snygga saker medan man packar upp! Då har man ju all chans i världen att vara först att köpa innan det tar slut! Baksidan är att man blir otroligt fattig eller köpgalen! Har fått lägga lite band på mig! :-)





Såå snygga, eller hur?






Bytte ut mina röda siffror mot ett par i silver, man är nästan lite på gränsen till galen!! Men man måste ju ha en adventsstake i läsrummet också! Här kommer vi att duka långbord på julafton när hela släkten kommer på julmiddag! Hela 17st om alla kommer! Då inviger jag staken!! Hihi!

Den stora lyktan fick jag av min underbara syster bara för att jag är så snäll, men jag säger bara, ingen kan ha en sådan underbar syster som jag!! Helt fantastisk är hela min familj..
Den lilla är köpt på Jysk! Den är såå söt, eller hur? 


Kommentarer
Postat av: åsa

Hihi...tack tack..:) Du är oxå underbar. Kram!

2010-12-12 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0