Det börjar närma sig!

Snart är det bara 6 veckor till bebisen kommer och jag måste faktiskt erkänna att det är inte samma känsla som när de andra två barnen kom. Man är mer lugn men ändå förväntansfull. Jag ser fram emot att se det lilla knytet och hålla det i mina armar.

Här hemma börjar jag så smått förbereda mig inför ankomsten. Har nu äntligen fixat en spjälsäng med madrass och sänkläder. Fick tag på ett vitt spjälskydd som jag ska ha till, nya sängkläder har jag lagt ett bud på på Tradera. Så just nu börjar jag se en ljusning på alla inköp jag var tvungen att fixa innan. Vagnen har jag också fått tag på, har dock inte hämtat den ännu. Det är tur jag har såna fina vänner som jag har..

Så just nu håller jag på att fixa detta hemma





Det kommer att bli så bra när allt är färdigt.. Allt mer börjar min vision närma sig och jag får den drömhörnan för bebisen som jag ville ha.

När allt är färdigt ska ni få se, fast jag tror nog att många av er redan vet vad jag har i huvudet :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Blir såååå fint, du har jobbat på bra :-)



Kram

Charlotte

2011-08-19 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0