Prickigt från IKEA

Det andas mycket retro kring Klippans nya klädsel "Dottevik". En härligt röd soffa med stora vita prickar. Precis så så där som en flugsvamp ser ut. Jag vet inte riktigt om jag ska tycka om den eller inte, den har ett sånt där härligt udda utseende men jag tror jag skulle bli vansínnigt less att titta på den såvida jag inte hade haft inredning som går tillsammans med denna soffa. Kanske i ett gästrum/gäststuga.

Vad tycker ni? Är ni stormförtjusta i den??



(Bild: Livet hemma)

Den skulle passa bra i Matildas rum ett tag om hon hade haft plats, Den matchar ju kuddarna jag sydde till henne i våras..



(Bild: Privat)



Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar den samtidigt som jag vet att jag skulle tröttna på den på 2 sekunder:) Men i en härligt färgglad sommarstuga skulle jag absolut kunna tänka mej att ha den:) Ha det bra, kram emma

2011-08-15 @ 21:30:47
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0