Till bebisens säng

Jag har ju börjat fundera på den första tiden med bebisen och insett att jag måste ha en del saker för att klara av tiden hemma. Jag saknar ju som sagt en hel del saker och jag började fundera kring sängen och vad jag behöver till lillen för att han/hon ska kunna sova..

Spjälsäng har jag kvar sen de andra barnen var liten men den behöver som sagt lite färg för att den ska bli fräsch igen.. Måste nog ta tag i det snart!

I övrigt så måste jag köpa allt som tillhör och det är väl lite åt detta håll som jag hade tänkt mig sängen..



Sängen kommer att vara vit och basen i sängen ska också gå i vitt. Ska nog slå till på ett påslakanset från Färg och Form i Svart. Har fortfarande funderingar på antingen moln eller stjärnor.. Återstår att se vad det blir.

Övriga saker på Bilden kommer från IKEA. Det är täcke, kudde, lakan, spjälskydd och madrass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0