Jag har fyndat






(Bild: Privat)

Sorry på taskig bildkvalitet :-(


Jag hittade många fina klassiska ljusstakar så här inför julen.. Jag ville satsa på lite klassisk jul i år med tradition och anor men ändå med lite modernitet så jag sprang i väg på loppis och hittade dessa skönheter.. Är de bara inte för snygga??? Till råga på allt, när jag kom hem och smög in på Village så hittade jag exakt en likadan ljusstake förr 299:-, jag betalade 40 :- för min.. Tänk vilka fynd man kan göra utan att veta om det :-)




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fynd Bravo Linda ! ;-)

2011-12-14 @ 00:13:00
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Vilka underbara fynd! :)

2011-12-14 @ 13:23:12
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0