Mot en miljövänligare tillvaro

Det finns några nödvändiga saker i vårt hem som vi inte skulle kunna klara oss utan. Vissa saker måste vi faktiskt ha framme som en del av vårt hem men ibland är det svårt att blanda funktion med snygga saker. Jag pratar om vår nödvändiga papperskorg. Vi vill gärna ha en papperskorg vid kontoret, en i badrummet och naturligtvis en i köket.

Dessa praktiska lådor kan du stapla ovanpå varandra även om de har olika storlekar, man kan t ex lägga tidningar i en och papper i en annan. Dessutom är de gjorda av 100% återvunna PET flaskor, och är därmed också miljövänlig. Yeah!!


(Bild: Livet Hemma)



Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Tusan så fiffigt! Och IKEA är tacksamt :) Då är det säkert ett bra pris också ;)



Ha en härlig helg!

2011-02-18 @ 22:15:44
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Dem har jag spanat på lite snabbt soist vi var i varuhuset, men tyvärr inte i det ändamålet. vi tänkte ha leksaker i dem i ett hörn i ellas rum. sen vill jag ha en bra förvaring till altanen för växter till våren och där har jag också funderat på att använda mig av dessa :) Jätte bra tips att dem finns, för fler skulle nog falla för dessa än bara jag :) Kramar

2011-02-19 @ 00:55:17
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0