Inspiration!!

Det är långt mellan gångerna men jag försöker uppdatera så gott jag kan. Det har hänt lite sedan sist jag skrev, i fredags åkte jag in på sjukhuset med sammandragningar, yrsel och illamående. Jag kände mig verkligen pyton, fast det gör jag fortfarande. Dessutom känns det som om benen har samlat en hel del vätska. Så just nu mår jag lite bläää!!! Inpå alltihop så har ryggen börja säga ifrån, jag har en gammal ryggskada sedan min tid som frisör som dessvärre inte vill släppa. Verkar som jag får dras med den i stort sett resten av livet. Vissa dagar är bättre än andra men just nu är det långt ifrån en bättre dag.

I alla fall, så tänkte jag bjuda på lite inspiration till sommarens alla små stugor runt om i landet. Det är så mysigt när man kan åka i väg och bara njuta av friheten och naturen. Jag är lite lantligt romantisk när jag ser små torp, båthus, fritidsstugor m.m. Stugor ska vara mysiga, ombonade och ge den där gammeldags känslan när man kliver in genom dörren!! Helst ska det finnas en liten lanthandel ala "Alla vi barn i Bullerbyn" också i närheten. Då myser jag!!











(Bilder: Styleroom)

Detta är mysiga stugor för mig! 


Jag sitter och funderar lite, har fått så många kommentarer av folk som jag både känner och inte känner att de saknar uppdateringar här, men jag funderar, vad vill Ni läsa om??

Jag kommer att varva lite inredning och bebismage, men vill Ni läsa om nåt annat eller??


Kommentarer
Postat av: Anna s

nej vi vill läsa om inredning & BEBIS! :)

2011-07-22 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0