Halvvägs!

20 fulla veckor har gått och jag är halvvägs genom graviditeten. Det känns helt overkligt fortfarande att det växer ett litet knyte inom mig. Syskonen har nästan glömt bort att det växer ett litet syskon till dem i min mage, de ser att magen växer men de har tappat sugen eller vad man ska säga att överhuvudtaget kommentera magen..

JAg börjar redan känna mig ganska otymplig, magen har ju som sagt redan från vecka 12 legat ganska högt upp och det har tryckt på lungorna ganska länge så jag känner mig ganska slut på redan..

Funderingarna kring barnrummets utformning har ju som sagt funnits ganska länge och det kommer att bli ett ganska neutralt rum i svart och vitt.

En shoppingtur på IKEA till hösten är ett måste för jag behöver så mycket :-)

Så här ser magen ut just nu..



Ja det är ju som sagt inte bara magen som växer här, urk! Vikten står redan på 14 plus.... Usch, blir mycket att jobba bort sedan!

Men det är ett senare problem, just nu njuter jag av allt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh vilken mage :)FIN!! va du har vuxit sen sist vi sågs.

vi kan väl ses en dag i veckan, vi har en del att surra iapp ;)

See U!!



kraam Lina

2011-06-06 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0