Nu var det ett tag sen sist!



Ja, nästan hela två veckor har gått sen jag sist gjorde ett inlägg här. Ni kan säkert förstå att jag har haft fullt upp här hemma. De stora barnen har höstlov denna vecka så jag har försökt passa på att hitta på något för dem. Sen tar lillen ganska mycket tid av mig, nog för att han är oförskämt lugn och harmonisk så har jag väl haft lite svårt att hitta inspirationen och lusten att uppdatera bloggen..

I måndags blev i alla fall fall lille Benjamin tre veckor gammal och förra fredagen var vi iväg till Barnmorskan med ett glädjande resultat på en en viktuppgång på närmare 450g och två cm på 10 dagar. Bör jag nämna att lilleman växer såå det knakar.. Lite för mycket och lite för fort.. Det är ju som sagt ingen brist på mat och följden fick bli att jag var tvungen att stoppa sötnöten. Han fick inte äta så mycket då hälften kräktes upp efteråt. Mormor fick äran att åka på IKEA och införskaffa billiga handdukar, hela 25 stycken som tyvärr gick åt på 2 dagar.. Han kräktes en hel del måste jag säga. Nu efter att jag minskat hans matintag så kräks han betydligt mindre och jag har även fått erfara under denna vecka vad mina matvanor kan skapa katastrofsymptom för den lille..

Vi har även hunnit med att knäppa syskonkort på alla tre sötisar när stjärnstudio besökte Barnens Hus. Blev riktigt bra måste jag säga trots att den lille bara var 11 dagar och de två äldre var riktigt less på att vänta. Men visst är de bara för söta??


Kommentarer
Postat av: Asa

Åhhh..... vilket Jätte fint kort:) <3

2011-11-04 @ 08:52:26
Postat av: Therese

Vilket fint kort!

2011-11-04 @ 10:52:14
Postat av: Anonym

Vilka sötingar!! kram Vickan

2011-11-04 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0