Smink

Jag är väldigt förtjust i och intresserad av smink. Jag tycker det är roligt med smink och det är på gränsen till att jag går inte utanför dörren utan. Jag känner mig naken när jag inte har sminkat mig.. Det är nästan lite skrämmande med tanke på hur gammal jag är, hur många barn jag har och hur lite tid som finns till en själv. Men så är det, jag vill se bra ut.

I alla fall så har jag en stor favorit som jag bara måste dela med er. Det är ett mineralsmink utan tillsatser, dvs helt naturligt. Det har fått min acne att nästan försvinna helt.. Oj, jag låter som värsta reklampelaren men det är bra produkter..



(Bild: Privat)

Märket heter Tikei och finns HÄR. De har Foundations, primers, ögonskuggor, borstar m.m. Men det allra bästa är deras provburkar. För 10 spänn kan man beställa provburkar av alla deras produkter, vilket är super då man vill testa färger för att se vad som passar.. Tikei finns bara som Webshop men det låga priset överväger.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Måste testa!! :)

2011-11-21 @ 22:33:53
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0