Ny design..

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka ännu, men jag testar i alla fall en ny design ett tag så får vi se vart det slutar!!

Lämna gärna en åsikt, ibland behövs det ett par extra ögon att syna sömmarna :-)

Nu är det i alla fall inte många dagar kvar tills den lilla bebisen får komma ut.. Konstigt nog är jag varken nervös eller orolig inför den kommande operationen, inte heller inför det som komma skall. Matilda däremot är nog lite ängslig och orolig för det liv som kommer. Hon har ju varit minstingen i denna familj i 7 år så jag misstänker att hon funderar mycket på bebisen...

Jag måste nog komma ihåg mina stora hjärtan när den lilla är född, tur jag har världens bästa sambo som är så barnkär så det borde inte vara några större problem.. Kanske jag och mina två stora barn får umgås lite på egen hand och hitta på nåt roligt nu när förhoppningsvis mina krafter kommer att komma tillbaka och mina kilon som jag lagt på mig börjar jobbas bort!!

Nu ska jag njuta denna fortsatta Lördagkväll med ett glas alkoholfritt rött vin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0