Min mage!

Efterfrågan har varit stor på min mage och nu visar jag den. Idag är det som saggt 34 fullgångna veckor och jag entrar v35. Härligt att se målsnöret nu. Det sparkar för fullt och den lille har tyvärr varken vänt sig eller fixerat sig så det är fortfarande väldans tungt att andas och röra sig.

Mitt påslakanset som jag beställt till spjälsängen har äntligen kommit och ligger just nu i tvättmaskinen så inom kort kommer ni att få se den färdiga sängen som bara väntar på ett litet knyte. Vi har även gjort i ordning en babykorg där den lille kommer att få sova den första tiden. Det är så otroligt smidigt att ha en säng med hjul på för då kan man flytta runt den lite som man vill. Praktiskt på natten då man vill ha sängen nära så man slipper kliva upp och gå så långt vid varje amning.

Bilder på sängarna kommer inom kort... Men så här ser magen ut just nu i alla fall..




Sorry, men min kamera är INTE min bästa vän just nu!! Taget med mobilen :-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Fin magen!

2011-09-07 @ 18:00:11
Postat av: Dessi - Home and desire

Så fin du är! :) Snart är det ju verkligen dags!

2011-09-07 @ 22:31:49
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Maria

Go magen Längtar så in i norden <3 :-)

2011-09-08 @ 00:17:07
Postat av: Anna S

Fin bebismage :)

2011-09-08 @ 09:24:24
Postat av: emily

åh vad vacker du är! :)

2011-09-26 @ 08:33:17
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0