Det våras med färg

I år kommer våren och sommaren med massor av Färg, IKEAS Vågö, den populära plastfåtöljen som ses på var och varannan altan under sommaren har i år kommit i Gult och rött, samma fräger finns nu i några nyheter även på Åhlens, Härliga färger ser jag det och nu blir jag vääldigt sugen på att byta färg i vår hall.

Mina favoriter från Åhlens avslöjar mig...




(Bilder: Åhlens)

Fåtölj Ocean: 999:-
Klädträd: 399:-
Pall knapp: 69:-
Taklampa Sken 599:-


Blir man inte sugen så säg!!! Blir nog att köpa sig en fin röd pall till köket, bilderna avslöjar den färg jag är sugen på till hallen, eller hur??


Åhh vad jag önskar att det ska bli vår, man ser att det blir ljusare och ljusare för varje dag, men jag längtar tills det är lika ljust dag som natt! Men vi har ju den bästa tiden framför oss.....



Kommentarer
Postat av: Jossan

Den svarta fåtöljen skulle jag inte säga nej till.. Skitsnygg!!

2012-01-18 @ 15:22:20
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0