Nu har julen åkt ut!



Ja, idag har julen städats ut här hemma, det är bara julgranen som står kvar i sin prakt. Funderar nämligen på att ha en liten julgransplundring för barnen i helgen. Känns lite skönt faktiskt att ta bort julen, fast jag verkligen älskar vår julgran. Nu har jag stora funderingar på att införskaffa nya gardiner till köket. Har tyckt om mina hissgardiner men jag är lite less ändå. Ska reka på stan efter lite nytt tyg så får ni lite längre fram om det har blivit nåt nytt..

Nu ska jag ta och mysa lite med lillgrabben som precis vaknat, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mys med Benjamin vet jag, krama honom från Farmor ! <3 Kramen till Rasmus och Matilda oxå naturligtvis <3 <3

Daniel och du får krama varandra hihihi <3

2012-01-05 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0