Alldeles ensam en stund

Så otroligt skönt det är att bara få vara, utan barn, inget ansvar utan bara få vara en ledig mamma ibland. Har haft feber idag och känt mig lite hängig men inte så där superduper farligt utan bara molande huvudvärk, yrsel och tung i kroppen. Så där allmänt konstig! Så min älskade sambo tog med sig alla tre barnen och åkte iväg på skyttis och lämnade mig hemma själv en stund, vilket behövdes känner jag. Så ikväll har jag bara rått om mig själv, tände en massa ljus och bara njöt av tystnaden, ingen musik, ingen TV utan bara jag och lugnet. Sååå skönt och sååå uppskattat :)

Så här mysigt har jag haft det ikväll:


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du fick lite ro !
Mysigt ser det ut oxå i skenet av ljusen :-)
Jag mådde inget bra igår , helt slut ont överallt och täppt i näsan :-( Idag lite bättre men åkt på hosta ! Men det måste bara gå över Forrrrt !! ¨
Hoppas du är piggare imorgon ! Kram

2012-09-18 @ 22:50:25
Postat av: Emma

Ser mysigt ut, lugn och ro behöver vi alla ibland:) Ta hand om dej, kramar emma

2012-11-08 @ 16:56:32
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0