1:a advent är i antågande!

På söndag är det första advent, det känns som om julen kommer bara tidigare och tidigare för varje år. Jag har alltid brukat plcoka fram julen redan till 1:a advent för att verkligen få den där julkänslan, men i år känns det som om det är lite tidigt att börja plocka fram alla julsaker. Till helgen i alla fall ska jag plocka fram alla stjärnor, julgardinerna har jag bytt men det blir inga tomtar framtagen än. Lite har jag handlat inför julen, några julklappar har jag hunnit med. Men jag tror att jag ska vänta lite innan jag köper några fler så man riktigt får julkänslan.. Det är något jag saknar sen jag blev vuxen, som barn såg man fram emot julen och räknade dagarna fram till jul. Nu hinner man inte det!! Suck!

 

Lite inspiration i alla fall!

Köpte ett ljusfat till adventsljusstake från Cult Design!

Från Dixie finns dessa helt fantastiska ljusstakar helt i betong.

Från Dixie kommer också denna snygga ljuslykta! Finns nu att köpa på Strömsknallen i Övik!

Den gamla traditionella ljusstaken nu i vitt! Finns på Fröken Fräken

Eller en i samma modell fast i betong! via Fröken Fräken

 

Change från Cult Design! via Carlssoninterior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0