Att välja tapet!

Det är inte lätt att välja tapet i affären idag. Sortimentet är stort och variationerna är oändliga, likaså nyans och mönster. Jag kan bli tokig när jag har en bild i huvudet på en tapet och sen ska försöka hitta en likadan eller som påminner om den bild jag har i huvudet.

Just nu håller vi på att hjälpa mor och far med tapet till hall och kök. Köket har vi precis hittat en som kommer att passa jättebra. I kök vill man gärna ha en neutral men ändå personlig tapet som ska harmonera dels med både mölemanget och resterande av inredningen.

I hallen som bara är en förbifart kan man spexa till det och gå på en mer vågad men ändå smakfull tapet.

I deras hall är det bröstpanel i vitt med ett ljusgrått klinkergolv.

SÅ dessa väljer jag mellan just nu:

Min favorit

Ett andra alternativ

och det tredje alternativet. Inte helt perfekt men ok.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0