Göm mera!

Jag som person hatar verkligen saker som ligger och dräller överallt! Det jag oftast saknar hemma är bra och praktiska förvaringsmöjligheter. Ibnad önskar jag att det fanns ett hål i golvet där jag kunde hasa ner alla saker i så de försvann!

När jag köper ett hus kommer jag i alla fall att fixa i ordning denna förvaring!'



Bild (vitdesign.se)

Helst i alla trappsteg också!! Hihi!


Funktion och design är något jag tycker om! De ska vara praktiskt men användarvänligt! Som detta soffbord i skålformat utseende med lock och förvaring inunder!


Bild: (Bolia)



Bild: radhuslangan.blogspot.com
Forvara.se


Cool förvaring i liggande tunnor! Inget för mig, men snygg var den! Hade sett lagomt rörigt ut i min hall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0