Jabadabado....

...sa Fred Flintstone tycks jag minnas från tiden då man själv var liten och satt och såg på Fred Flinta!

Jabadabado har kommit och blivit en helt annan minnesbild för mig. Uppmuntrande färger och former för alla barn, spännande men enkla mönster som många gånger påminner om den gamla tiden men också den nya tiden.
Just nu håller jag på att inreda min lilla dotters rum! Ett rum på endast 4,5 kvm. Litet men otroligt charmigt. För hennes skull gäller det för mig att inreda uppåt väggarna men ändå inte för högt då hon fortfarande är väldigt liten. En liten utmaning att hitta saker som passar in på hennes rum då det inte får vara för stort men ändå ska svälja en hel del saker... (en tjej som sparar på allt)


 


(Bilder: Jabadabado)


(Bild: Bestkids)


Ett annat märke som jag ock¨så tycker om är Kids Concept. Coola saker till tuffare barn..
Från Kids Concept hittade jag denna som jag tycker är riktigt snygg, kommer kanske att komma hem till oss, inte till barnens rum, men för barnen att använda!


(Bild: BestKids)

Denna har jag som alternativ till sonens rum, försöker hitta en med döskallar, det skulle passa hans rum bättre. Gärna i grönt!!

(Bild: BestKids)

Märket "Star" från Kids Concept!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0