Så här blev det!!

Efter bytet av den dublett jag fick i julklapp har jag nu kompletterat i badrummet, blev bra med lite färg där inne, eftersom när de bytte handfatet blev det så vitt. Riktigt bra när man änligen slapp den bruna trasiga kommoden. Nu är det ljust, fint och stort där inne, och vad passar inte bättre då än Cult i min favoritfärg.



Passar bra då man kan byta med köket när man vill förändra lite, hela kollektionen är svart i köket och blev precis som jag ville ha det.. Very Nice!!



Två kompletta uppsättningar, kan man vara mer nöjd!! (Bortse från det otroligt fula kaklet i bakgrunden..)

Kommentarer
Postat av: åsa

Nice....blir mycket avis, vill oxå ha!

2010-12-27 @ 23:47:01
Postat av: Maria

Nu får väl Åsa skriva på sin önskelista ! :-)

2010-12-28 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0