Smarta Prylar!

Innovationen är på topp ute i samhället och man kan börja se en trend att skapa nya funtionella prylar som dels underlättar vardagen men som också är är snygga till utseendet.





(Bild: Formodesign)

Från Formodesign kommer "Pluring" som är helt perfekt för disktrasan. Skulle jag vilja ha i stället för at disktrasan hänger över de båda hoarna och är dyngsur när man ska ha den PLUS luktar unket!! 

(Bild:Formodesign)

Jag är ju slarvern och totalt glömsk många gånger, den här hade nog passat perfekt hemma hos mig så jag håller reda på alla USB-minnen m.m. Allra helst nu när Examensarbetet ligger på en!!



(Bild:formodesign)


I badrummet i stället för dessa totalt värdelösa hyllor man har skulle jag kanske ha investerat i en Octopus och hänga upp alla schampoflaskor. Hmm, undrar om man slipper se att allt schampo ligger på golvet och flaskan är tom. Vardagen idag! Schampoflaskan står aldrig kvar på hyllan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0