DIY

Do it yourself i all återvinnings ära. Många gånger behöver ideerna inte kosta tusenlappar för att det fylla funktionen i hemmet. I dagens magasin ser man mer och mer av det återvunna bohemiska livet i inredningen. Jag är fortfarande väldigt förtjust i det vita och det stilrena och därför har jag personligen lite svårt för robust hårt och obehandlat material som denna. MEn jag skulle mycket väl kunna tänka mig materialet utomhus.. Jag pratar just nu om lastpallar!!



Köksön är skitsnygg och häftig men som sagt jag kanske hade tänkt mig något liknande i uterummet som avställnigsyta bredvid grillen som det där extra köket man vill ha utomhus under sommaren..




(Bilder: Shelterness)

Tillsammans med denna underbara dagbädd/soffa i ett hörn hade uteplatsen varit given, enkelt, praktiskt och snyggt.. (fast denna hade varit lika snygg inomhus som utomhus.)

Jag kan då ligga ner och slappa och titta på när sambon grillar på så där härligt Per Morberg vis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0