Idag är inte vilken dag som helst!

För idag är det min äldsta son Rasmus födelsedag, helt ofattbart att han fyller nio år!! Hipp Hipp Hurra för Rasmus idag!! Det är som alltid man funderar på vart har tiden flygit iväg? Jag är ju faktiskt inte äldre nu än vad jag var för nio år sedan, eller hur*??

Tårta står på agendan idag och jag passade på att testa ett nytt recept på LCHF-tårta, ska bli riktigt spännande att testa den..





Ser riktigt smarrig ut måste jag säga!! Mums!!

En vanlig gräddtårta måste man ju faktiskt också ha en sån här dag!! med godis på naturligtvis..





Mumsigt, det lär nog gå åt alltihopa, sen har jag även garderat mig med det absolut bästa! Grädde och Bär (stora jordgubbar) Mmmm!!


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Grattis till Rasmus! Hoppas ni har en skön dag!

2011-02-28 @ 22:17:36
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Grattis i efterskott till stora killen!! vilken fin tårta och med härlig topping. Ser nästan ut som en gräddig sommar tårta så här i vinter halvleken.. Hoppas att ni hade en bra dag. kram

2011-03-03 @ 13:38:50
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0