Jag utmanar er...

Efter inspiration från Dessi på Home and Desire utmanar jag nu er att skriva en kommentar på alla bloggar ni läser under en dag, jag om någon är fruktansvärt dålig på att lämna en fotavtryck i andras bloggar även om jag tycker väldigt mycket om de inlägg jag läser.. Som alla bloggare vet så är det så otroligt roligt att läsa en kommentar även om det bara är ett HEJ. Så under dagen kommer jag att lägga en kommentar på de bloggar jag läser varje dag!!
Fast det kommer nog att bli under kvällen för om vädret tillåter så sitter jag nog på en skoter under dagen för att ta med barnen på en tur för att grilla över öppen eld vid något vindskydd.. Mmm, yummie!!




(Bilder: Google)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du gör det inte lätt för en :)...inte alltid man har något att säga när man går in på en blogg.

Snyggt det blev när du lade in limen i loggan förresten :)

Ha de gött, Kram

2011-02-06 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0