Lantlig stil!

Den lantliga stilen blandat med lite Shabby Chic tycker jag är så underbart romantisk. Fluffiga kuddar med mycket ljus och ljusstakar, små romantiska ord på små saker. Vackra tavlor med motiv allt från gamla bilder till torkade växter. Spetsband med små hjärtan dinglar från vitrinskåpet m.m. Basen är vitt, vitt, vitt, panel och såå ljuvligt. En stil jag skulle vilja ha i sommarstugan på landet där miljön runtomkring är mer passande än storstadslivet.


Här kommer lite inspirationsbilder från Styleroom





























Kommentarer
Postat av: Maria

Så vill man ha det Absolut ! ;-)

2011-02-22 @ 10:30:52
Postat av: Petran på DesignInsight

njaaa inte riktigt min stil!

2011-02-22 @ 14:09:27
URL: http://designinsight.se
Postat av: isa

Fint att titta på. Gillar alal stilar trotts att vi har väldigt grafiskt! Önskar att vi hade fem hus ibland att inreda :) Kram och hoppas att du får en toppen kväll!!

2011-02-22 @ 20:31:25
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Emma

hej.

jag såg ert vitrinskåp och blev såld.. precis ett sånt jag letat efter.

kan du maila mig om vart ni har köpt det så vore jag evigt tacksam..

mvh EMMA

2011-10-03 @ 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0