Lite nytt här hemma!!

Var in på mitt gamla jobb en sväng för att kolla täckbyxor till grabben som har nött hål på de han hade. Till min besvikelse fanns det tyvärr inga i hans storlek och jag gick bet på ett par nya. I stället hamnade lite andra saker i korgen, hmm! Kul med allt nytt som hade dykt upp i butiken. Det gäller att hålla hårt i plånkan så man inte blir ruinerad..

I alla fall så blev det denna som stöprtdök ner i korgen! Min alldeles egna fika-i-vardagsrummet-bricka!! Yeah!




(Bilder: Privat)

I morgon är det 9-års kalas här hemma så jag är i full färd att baka tårta!! Smaskens, en LCHF tårta a´la Monique.. Ska bli roligt att testa något nytt recept!! På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

Tror det är slut täckbyxor i hela sverige! går banne mig inte beställa någonstans heller! sorry! men den finaste brickan hittade du ju;) Jag hann inte prata med nåt jag skulle ju höra med dig om ett hus ju! På din sida stan ju ;)

2011-02-27 @ 19:44:25
URL: http://designinsight.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Ååh, så spännande med tårtbak! :) Brickan är grymt fin, har sett den på flera ställen!



Kram Dessi

2011-02-28 @ 09:57:38
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Den där lilla sötnöten till bricka har jag också köpt till ellas kök och den används flitigt :) Kanske för flitigt om man ser min mage just nu :P

Hur mår du ananrs gumman?? Hur har din vecka varit?? Kram

2011-03-03 @ 13:40:18
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0