På Inköpslistan!!

Jag måste nog ta tag i mitt badrum och göra den sista finishen innan vi tar tag i sovrummet vårt..
Lite smådetaljer bara, i övrigt så är det faktiskt ganska färdigt. Jag ahr suktat länge på Åhlens snygga papperskorg "Push", men har väl inte direkt prioriterat den ännu, men nu är jag skapligt less på den blå plast tunnan som står där och är bara sååååå ful!! Lägger till den på listan över saker att köpa!



Sen har jag lite andra småsaker som ska bytas ut. När vi flyttade in hade de hängt upp en jag-vet-inte-vad-handdukshängare. Lösa S-krokar är itne att rekommendera i ett badrum för det slutar alltid med att alla handdukar ligger eller hänger i en hög!! Så jag har sett ut denna på Rusta som faktiskt ska få pryda badrummet.



Sen vill jag ju bara ha lite nya handdukar så fräschar upp, handdukar kan man ju aldrig få för mycket av eller hur?


 

Dessa från Åhlens är ju bara för snygg, så dessa blir det tillsammans med de här från Jysk



(Bilder: Åhlens, Rusta, Jysk)


Papperskorg Push: 299:-
Kroklist Rusta: 99:-
Badhandduk Åhlens: 199:-
Handduk Jysk: 3 för 125:-
Lovely!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du måste ju ha en super duper lång lista med vill ha saker :)



Jag har faktiskt inhandlat superfina hissgardiner i köket med monogram :) Äntligen är julgardinerna i köket borta.

2011-02-10 @ 20:01:14
Postat av: Therese

Hej! Ååå vilken snygg papperskorg du hittat, den fastna ja för på en gång när ja såg den nu ;) Den skulle passa bra i vårt badrum sen vi gjort i ordning de :)

Hoppas vi kan ses snart, de var längesen nu :)



Kram kram

2011-02-11 @ 08:54:55
Postat av: isa (på rustaupp)

Papaperskorgen tvär diggade jag och den kommer jag skriva upp på min önskelista. Vill nämligen ha en ny till badrummet så blöjhinken som vi har kan ryka.. handukarna var riktigt fina också. trevlig helg kram

2011-02-11 @ 13:45:03
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0