Till alla MÄN!!

Vi börjar ju närma oss alla hjärtans dag, en dag KVINNAN aldrig glömmer och en dag MANNEN aldrig får glömma. Fast jag vet att ni män också uppskattar en tanke på just alla hjärtans dag.

Här är några goda råd till er som redan har börjat fundera..

Alla Hjärtans Dag för dummies.

 Jag vill nu tipsa alla killar om vad man INTE ska köpa till sin tjej på Alla Hjärtans Dag.

Dumhet nr 1
: En dammsugare. ( Bra att ha, men överraska med en sån en helt vanlig tisdag istället.)

Dumhet nr 2: En disktrasa. ( Diska själv du !)

Dumhet nr 3: En stekpanna. ( Kvinnans plats vid spisen var typ för 100 år sen.)

Dumhet nr 4: En hårddisk till datorn. ( Hm…är det du själv som vill ha den? )

Dumhet nr 5: En brödkavel. ( Aj, aj, varning. Du får den i huvudet.)

Dumhet nr 6: En toalettborste för 989,- ( Jättecool och fräck tycker du. Ja, men den uppskattas inte.
Du tjänar 989,-)

Ett bra tips är att alltid lyssna på kvinnan, du kommer att bli förvånad när hon hela tiden flikar in i ett samtal saker som hon faktiskt vill ha men inte köper själv.. Lägg samtalen på minnet mina herrar..

Det kan vara allt från små söta tofflor för att hon fryser om fötterna till den där designlampan på Cervera från Design House by Stockholm.

Det jag allra helst skulle vilja ha är inte något dyrt och inte något stort utan jag vill ha uppmärksamhet och uppskattning. En tanke från dig till mig om att du faktiskt fortfarande bryr dig om mig på samma sätt som jag bryr mig om dig!
En bukett rosor är lika välkommet som en puss på kinden bara det är av kärlek jag får den. Fast vill man ge mig något så skulle jag faktiskt vilja ha denna....



(Bild: Jysk)

Pläd Jysk kampanj 200:- HIHI!!


Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

Bra skrivet =) Vet du jag köpte precis den pläden till mamma när hon fyllde år! Den är supermysig och stor! perfa!

2011-02-03 @ 12:01:06
URL: http://www.designinsight.se
Postat av: Johanna

Haha bra skrivet! Jag vill nog gärna ha något inom skönhet eller interiör. Eller bara något där det finns en fin tanke bakom det hela.

2011-02-05 @ 17:03:04
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0