I Morgon är det slut..

I morgon lämnar jag ett 1½ år gammalt kapitel bakom mig, det är med stor sorg inför den stora dagen jag tar farväl av nyvunna vänner för att börja på ett nytt kapitel i mitt liv. Med spänning inför vad framtiden har att erbjuda och möjligheterna att vinna kraft jag träder ut i en ny vardag av jobbsökande karaktär. Stunder av glädje jag alltid kommer att minnas och tårar av vemod från alla stunder man våndats, en examensdag är att se fram emot och nya utmaningar väntar i hörnet. I morgon är jag officiellt Kvalificerad Inköpare! Tjohoo!!!

Kära bloggläsare: I morgon är det den första dagen i mitt nya liv och den sista i mitt gamla! I morgon är det min dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0