Sweet Dreams..

Hur underbart är det inte att få lägga sig på kvällen i en alldeles ny och renbäddad säng, i ett påslakan av lyxig kvalitet? Lika underbart som på de femstjärniga hotellen..

Åh känslan är helt fantastisk, det finns faktiskt inget mer inbjudande än en säng som är snyggt bäddad, med många härliga kuddar och ett lyxigt bäddset.

Lilltösen min fick i uppdrag att bädda sin egen säng när hon vaknade på morgonen..

- Jag: Kan du bädda sängen din?
- Hon: Varför då? Jag ska ju ändå snart gå och lägga mig så det behövs inte!!


Suck!!!


(Bild: Eget kollage)

Priser från:

Bäddset vitt med grått mönster: 129:-
Bäddset rutigt: 129:-
Påslakan grått: 349:-
Bäddset randigt: 129:-
Påslakan vitt: 129:-

Helt underbara sängkläder ifrån franska La Redoute, skulle gärna vilja ha en uppsättning av alla:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med =)



Du, vad tyckte du nu då? hann du kika nåt?

2011-01-26 @ 12:12:24
Postat av: Petran på designinsight

mä det försvann det var jag iaf som skrev innan =)

2011-01-26 @ 12:12:56
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Ja det e verkligen det bästa som finns...men det e extra skönt om man dessutom har hunnit med en lååång härlig dusch innan ;)



KRAM

2011-01-26 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0