Tips till sommarens inredning!!

Det är lite tidigt att börja planera sommaren redan nu men tips som man kan fundera på är väll egentligen aldrig fel. Det finns lite som jag i alla fall är sugen på till vardagrummet. Fram mot sommaren misstänker jag att den svarta gardinen försvinner och byts ut mot en vit, har bestämt mig för en av Ikeas i alla fall. (Om jag nu får en tur dit) Dekorationsmässigt har jag hittat lite favoriter som jag funderar på att införskaffa om man ändå har vägarna förbi söderöver..
Ittala outlet ligger ju bara ett stenkast från Ikea så man kan ju passa på i samma veva... Kuddarna får jag nog klicka hem från H&M..


(Bilder från H&M, Jysk, Ittala, Eget Kollage)

Kudde grön H&M 49:-
Kuddfodral gul Jysk 2 för 25:-
Kudde Rosa H&M 49:-
Kuddfodral H&M 49:50:-
Kudde Flerfärgad H&M: 99:-
Ittala ljuslyktor Cervera 109:-
Ittala Maribowl Cervera: 349:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0