Njut av solen!

Det blir nog ganska mycket just kring sommaren och utelivet så här mitt i sommaren. Eftersom jag jobbar heela sommaren så hinner jag knappt vara utomhus och njuta av sommaren och det helt underbara vädret som har varit. Därför drömmer jag mig nog bort bland alla tänkbara ställen.

Drömmar om att ligga i solen i helt underbara möbler och njuta av solen, få ta en härlig tidning eller bok, en kopp kaffe och något gott till och bara njuta!!

En utav de möblerna jag drömmer om är den underbara fatboy. Originalet sittsäcken som är stor, pluffig och så härlig att både sitta och ligga i. Eller varför inte den otroligt stora hängmattan som är 140cm bred och pallar 150kg. Då kan jag njuta av solen tillsammans med barnen.




(Bilder: FatboySweden)




(Bild: Google)

Visst ser det bara så härligt ut?


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja! Jag vill också ha en Fat Boy! :)

2011-07-25 @ 22:43:07
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Lina

Dom är grymma :) nu har vi även en hängmatta ;) blir till att ligga i den på balkongen nästa år när huset är klart.( Eftersom gräsmattan inte kommer att vara klar.



Kraam!

2011-07-26 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0