Fredag!!

Ja nu är det helg, har inte hunnit med något inlägg idag. JAg har nämligen haft fullt upp med ett tentaprov på den kurs jag gått.. Organisation och Ledarskap, härligt med den kunskapen!! På måndag börjar nästa kurs då är det Export och Import som gäller! Det ser jag fram emot..

I alla fall efter tentan så blev det bara i stort sett att packa för att åka iväg.. Vi hade ju tänkt hitta på något med barnen då det faktiskt är sportlov här, så det blev att packa grillkorv, marsmallows och allt därtill för att ta en tur på skoter och släde. Det blev middag på en brasa gjord på endast tre vedpinnar, haha! Nästa gång tar vi med oss egen ved, man kan ju inte lita på att det finns i skogarna inte. Men mumma och mysigt värre var det..

Det var min dag, nu får ni lite kvällsinspiration, enjoy!



















(Bilder: Boligmagasinet)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder:) Ha en skön lördag, kram emma

2011-03-12 @ 15:08:25
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Spännande, vad är det du läser för något?

2011-03-13 @ 21:27:40
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Det låter som underbara planer för sportlovet kan det bli mysigare. Jag får nostalgi trippar i mitt huvet när jag läste detta. :) Jag har själv fyra mindre (hel) syskon och vi gjorde alltid sådanna mysigheter när det var lov. Pulka race blev det också ända upp i denna ålder ;) Fast nu flåsar man desto mer när man ska springa upp för backen!!



Vilka otroligt inspirerande bilder gumman. Älskar den rutiga pläden på bilden med uggle kudden!!! Oj vad det verkar vara mycket att plugga på. Du är så duktig som orkar!!!! En stor lycka spark för att tentan blir mer än godkänd!!!! :) Kramar

2011-03-15 @ 02:51:14
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0