4 veckor




Nu har lille Benjamin hunnit bli 4 veckor gammal och han växer så det knakar. Ibland undrar jag om han växer för fort för han har blivit så vansinnigt stor nu på slutet. Jag orkar snart inte bära honom längre. Man märker att han äter mer nu än vad han gjorde för två veckor sedan och det har sina fördelar och nackdelar. Nu på slutet har han varit så pirig i magen, inte kolikskrik annat än ett par gånger. Har funderat om det är något jag har ätit som gjort honom väldigt gasig i magen men jag kan inte komma på nåt vettigt. Har slutat med chokladen, kaffet och all lök etc. I princip har jag slutat äta allt som skulle kunna tänkas ge honom magknip men ändå har det inte slutat. Vi har nu börjat ge honom Semper droppar för att se om det hjälper. Jag har lite svårt att tro att mitt kaffe och min choklad skulle kunna orsaka problemen om han nu har problem fastän jag inte äter eller dricker detta.

Så jag ska avvakta till i morgon, då ska jag prova att dricka ett par koppar kaffe bara för att se hur han reagerar. Blir han sämre av det så vet jag.. Men hur ska jag annars klara mig utan kaffe????? 3 dagar utan och jag håller på att förgås... Men vad gör man inte för sina älsklingar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0