Adventsljusstakar





"Jul" ljusstake (ej elektrisk) Åhlens: 159:-
Heima Ljusstake, Norrmann Copenhagen Rum21: 440:-
Vega Ljusstake SMD, Rum21: 2480:-
Midja Ljusstake Åhlens: 429:-, (finns i rött på Elkedjan)

Månglans LED, Uttaget.se: 386:-
Julstjärna vit med röd sladd, Elkedjan: 349:-
Tall Ljusstake, Elkedjan 995:-
Aventssljusstake, Elkedjan: 449:-





Det är inte så länge kvar nu till första advent och jag har väl egentligen ingen vinterkänlsa än mindre julkänsla. Jag vill ha en vit jul och som vädret är just nu så känns det fåga tveksamt till att det kommer att bli en vit jul i år.. Fast det är ganska länge kvar till jul ändå och jag hoppas snön hinner komma innan dess.

Här är några fina adventsljusstakar att dekorera fönstret med och lysa upp vintermörkret med. Måste säga att julstjärnan med den röda sladden är en av mina favoriter men den absoluta favoriten är Tall, vilken är din??


Kommentarer
Postat av: Magnus på Uttaget.se

Tack så mycket för omnämnande Linda! Jag önskar dig och dina läsare en helt fantastisk (och förhoppningsvis vit) jul! :)



MVH,

Magnus Lundin, VD - Uttaget Belysning

2011-11-20 @ 00:48:56
URL: http://www.uttaget.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0