Jul på IKEA





Från vänster till höger, uppifrån och ner:

Stråla bordsdekoration: 29:-
Stråla ängel: 49:-
Stråla taklampa: 299:-
Tripp Burkar: 69:- /3-pack

Alla dessa finns HÄR

Egentligen skulle jag ha tipsat om fina farsdagspresenter men det får vänta lite till, många av er kanske redan har funderat och köpt er present redan, men inte jag! Jag är alltid ute i sista minuten, vet inte ens vad jag ska köpa...

Under tiden jag funderar på lite tips så ger jag er lite inspiration till julen. Jag vet, julen kommer efter farsdag och om jag redan har tittat på julsaker så borde jag ha fixat farsdag, men icke :-)

Här är några av mina favoriter i år! Jag har så många fler favoriter från IKEA, men detta är ett urval..



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Stråla stjärnan fick följa med hem sist, superfin!

2011-11-05 @ 11:30:06
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0