Vinterns färg









(Bilder: Livet Hemma)

Jag har ju berättat att jag har bytt ut min accentfärg i vardagsrummet till fördel för Orange. En färg som jag har kommit att tycka om väldigt mycket, särskilt tillsammans med vitt.

På IKEA´s blogg Livet Hemma har man anammat just den färgen som vinterns accentfärg.. Kul att man ligger i tiden för omväxlings skull..

IKEAS malm sängbord finns i orange och användningsområdena behöver inte endast begränsas till sovrummet.. Man kan med fördel använda det som ett sidobord också att lasta av tidningar, pryda med lite favoritsaker osv.


Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Orange är min absoluta favoritfärg!

2011-10-19 @ 23:00:09
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0