Budgetbelysning

Så här på höstkanten vill jag gärna belysa mitt hem men jag vill inte lägga ner alltför stora summor. Det finns så många snygga lampor, framförallt bordslampor till bra priser ute på stan. Bland annat finns många snygga lampor på Clas Ohlson som verkar ligga rätt i tiden hela tiden. En ständigt trendig butik för både män och kvinnor. men även Rusta håller sig i framkant gällande trender.

Dessa är mina favoriter




(Bild: Privat)

Överst till Vänster: Marwin från Clas Ohlson 179:-
Överst till Höger: Ella från Clas Ohlson 199:-
Mellan till Vänster: Bordslampa från Rusta 249:-
Mellan till Höger: Ella från Clas Ohlson 199:-
Nederst till Vänster: Newport från Clas Ohlson 299:-
Nederst till Höger: Lampsladd från Clas Ohlson 59:- Glaslampa Clas Ohlson 79:- (Sockel och Halogenlampa tillkommer)


Skrivbordslampan kanske ni känner igen sen tidigare, den hade jag med i ett Budget vs Lyx inlägg.. Tror jag även ska satsa på att köpa ny glödlampa till min lampsladd, den randiga kupan är ju bara sååå snygg.


Kommentarer
Postat av: Asa

Bra affär den där Clas ohlson:) kraam

2011-09-22 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0