Höstfärger Hemma hos mig.

Många förknippar hösten med murriga färger, men inte jag, inte i år. Jag har märkt att jag tröttnar ganska fort på sådana färger. Det blir för mörkt och jag vill gärna ha ljust runt omkring mig.

Jag surfade in på Call it Design och klickade hem ett vitt Koziol Babellfat till skänken i vardagsrummet och hittade nämligen ett litet sött Babellfat i orange som jag bara inte kunde motstå. Så här hemma i vardagsrummet åkte det gröna ut fortare än kvickt och fick ersättas av lite ORANGE. Lite smådetaljer fråm mitt vardagsrum.



(Bild: Privat)


Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Snyggt! Jag hoppas du uttnyttjade rabattkoden som du som läsare har hos mig i september och oktober! :)

2011-09-28 @ 20:46:06
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0