Sängen...

blev så här med det nya påslakanet som jag beställt hem. Blev så mysigt med stjärnorna och nu saknas bara filten (den fina labanfilten) och en mysig snutte/nalle (också laban).

Jag tyckte så mycket om den randiga filten så jag tror faktiskt att jag bara måste ha den.. Fast jag skulle behöva lite färg annars ser väl bebisen svart/vitt till slut. Högt på önskelistan står faktiskt Gunilla Axéns filt i grönt, gärna med moln eller grodor. Men den får väl hamna i vagnen som världens bästa vän dök förbi med idag..





(Bild: Privat)


Kommentarer
Postat av: pernillac

Vad fint det blir...jag måste komma förbi någon dag o se live.



Kram Pernilla

2011-09-09 @ 19:34:19
Postat av: Dessi - Home and desire

Så snyggt det ser ut! :)

2011-09-10 @ 15:51:51
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0