Snart smäller det...

Måndagen den 12 septemberöppnar Lagerhaus sin webbshop. Sweet, yes, helt perfekt för oss som faktiskt har en bit att åka för att fynda i butiken. Vi har 17 mil enkel väg både till IKEA, Lagerhaus och alla bra butiker. Fast det kanske är bra, man hade väl varit ruinerad om det varit närmare eller så hade man köpt mindre struntsaker och satsat på det man verkligen vill ha i stället. Jag vet inte....
'
Men jag hittade lite fina saker när jag ar in och kikade lite i webbshopen så här innan premiären och jag tänkte ge er en liten sneakpeak..



Som ni ser så kommer det att finnas lite allt möjligt, men den som varit in i butiken vet att det finns allt möjligt i butiken också..


Håll till godo och glöm inte att hålla utkik efter premiären!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0