Detaljer

Jag älskar att ändra om med små detaljer såsom att byta färg på ljus, krukor, vaser m.m.

I hallen just nu är det lite gult, i övrigt så är det bara små saker som har förändrats här hemma. Det har tillkommit några nya tavlor i form av citat. I sovrummet speglar vår godnattramsa till barnen som har blivit en stor favorit och inte kan utelämnas.. Den godnattramsan har följt med oss sen den första dagen vi kom från BB med Rasmus som är 10 år idag och är en ramsa som kommer att följa med så länge barnen vill säga godnatt till oss.. Sen hoppas jag att den följer med till deras barn. En ramsa som betyder trygghet och kärlek för mig.. Det allra värdefullaste jag har är mina barn och därför är det viktigt för mig att de får höra orden "Jag älskar dig" varje dag, även om meningen oftast kommer i samband med ramsan. Men orden betyder lika mycket för mig och mina barn i alla fall..



Sist av allt är vår God Nattramsa :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snyggt med gult, man blir glad av den färgen :-)

2012-05-29 @ 15:44:13
URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskar gult, sån glad färg:) Godnattramsan var väl jättefin<3 Ha det bra, kramar emma

2012-07-18 @ 19:51:42
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0