Vårens trender från Ellos!

Ingen har väl undgått att jag är förtjust i Ellos :-) En butik som jag hittar väldigt mycket roligt från och som har blivit så bra genom åren. Jag minns när jag var yngre då jag tyckte den postordershopen var för tanter.. Jag tyckte inte om kläderna och verkligen inte möblerna som såg ut att vara en sämre variant av Dollarstore. Det kändes plastigt och B. Idag ser jag mycket design och snygga fräscha möbler och kläder för alla. Shoppen sträcker sig till alla åldrar och smaker vilket sjag ser som väldigt positivt och jag handlar mer där nu än någonsin. Min Globen lampa kommer faktiskt från Ellos.

Så här ser i alla fall vårens trender från Ellos ut



Stilarna vi kan se är Industriell Vintage, Grafisk, skandinavisk, Pastell, Shabby Chic och Orientalisk.. Det är inte helt otippat att min favorit är Industriell Vintage och Grafisk. Jag kombinerar gärna dessa två, jag gillar verkligen den svart/vita enkla kontrasten men gärna med inslag av den hårda stela och kala industriella looken. Två stilar som bryter den mjuka och romantiska lägenheten som vi bor i. Det gillas.. Jag är inte så mycet för rysch pysch utan vill ha det enkelt och bortplockat, två omöjliga faktorer att uppnå när man har små barn. Hur ser er stil ut?? Vad tycker ni om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0