Lite ditt och datt!

Oj, vad längesen jag var inne och överhuvudtaget skrev ett inlägg. Men just nu har jag inte så mycket att delge er, har en liten formsvacka just nu och inte riktigt den ekonomin att ens titta på nya, roliga saker. Jag älskar verkligen inredning och jag är en sådan person som blir väldigt entusiastisk så fort jag ser något jag vill ha och kan därefter göra om allt. Men som sagt eftersom jag är mammaledig och vi har lite andra prioriteringar just nu än heminredning så vill jag inte ens titta på alla nyheter från alla mässor. :-(

Vissa saker kan man ändå inte undgå att se, såsom Ikeas nya PS serie, den är ju bara så läcker!! Eller som denna innovativa idé, visst är den i särklass en av det mest annorlunda man sett??




(Bild: Freshome)


Men håll ut, rätt som det är kommer inspirationen och suget tillbaka så då är jag back on track again :-) Fortsätt gärna titta in lite då och då i alla fall. Kram!


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan Vårtävling

Bli dagens napp hos mig

2012-04-05 @ 08:17:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0